Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ SEO και SMM. Το SEO είναι η διαδικασία απόκτησης επισκεψιμότητας ιστότοπων μέσω οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης από μηχανές αναζήτησης. Το SMM είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ιστότοπους κοινωνικών μέσων για τη συγκέντρωση της κυκλοφορίας.
Τώρα ας σκάψουμε βαθύτερα αυτές τις διαφορές.
Πότε χρειάζεται SEO;
Οι κάτοχοι ιστότοπων βασίζονται στο SEO για να βελτιώσουν την κατάταξη SERP. SERP ή σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης είναι η σελίδα που βλέπουν οι χρήστες μετά την υποβολή ενός ερωτήματος μηχανής αναζήτησης. Ιστότοποι με υψηλή κατάταξη SERP έχουν προτεραιότητα συνήθως από τις μηχανές αναζήτησης.
Το SEO δίνει σε έναν ιστότοπο υψηλές πιθανότητες βελτίωσης της κατάταξης SERP. Η καλή θέση κατάταξης μπορεί να παράγει υψηλή επισκεψιμότητα ιστότοπων και καλύτερο κέρδος.
Το SEO συνήθως περιστρέφεται γύρω από τη δημιουργία περιεχομένου ιστού υψηλής ποιότητας. Αυτό το περιεχόμενο είναι αυτό που θέλετε να διαβάσει το κοινό-στόχος σας. Μια άλλη πτυχή που επικεντρώνεται στο SEO είναι η δημιουργία συνδέσμων. Η δημιουργία συνδέσμων είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που χρειάζεστε για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. Η λήψη ποιοτικών συνδέσμων από ιστότοπους υψηλών αρχών μπορεί να ωθήσει τον ιστότοπό σας σε πολύ καλύτερη θέση SERP.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε το SMM;
Το SMM ή το Social Media Marketing είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιείται από τους ιδιοκτήτες ιστότοπων για την απόκτηση επισκεψιμότητας μέσω ιστότοπων κοινωνικών μέσων. Μερικοί από τους πιο σημαντικούς ιστότοπους κοινωνικών μέσων είναι σήμερα:
Facebook
Tweeter
I Instagram
Google+
Pinterest
Tumblr
Οι Marketers και οι κάτοχοι ιστότοπων χρησιμοποιούν αυτούς τους ιστότοπους για να αποκτήσουν κοινό, να αποκτήσουν συνδέσμους και να αυξήσουν τα κέρδη τους. Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων περιλαμβάνει τη δημιουργία καμπανιών και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων.
Ένας κάτοχος ιστότοπου πρέπει να ορίσει έναν προϋπολογισμό και να συμμετέχει σε πληρωμένες διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Οι ιστότοποι κοινωνικών μέσων είναι πλέον εξοπλισμένοι με εργαλεία διαφήμισης καμπάνιας που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα και τους ιστότοπούς τους.
Οι πληρωμένες διαφημίσεις όπως οι διαφημίσεις Bing και το Google Adwords μπορούν επίσης να υποστηρίξουν το SEO ενός ιστότοπου. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται συνήθως ως "sponsored ads" στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά έναν ιστότοπο να κερδίσει επισκεψιμότητα.
Τόσο το SEO όσο και το SMM είναι ισχυρές τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε ένα ευρύ φάσμα κοινού, να ενισχύσετε τη θέση κατάταξης των λέξεων-κλειδιών σας και να αυξήσετε τα κέρδη. Εάν χρησιμοποιηθούν σωστά, αυτά τα δύο μπορεί να είναι αποτελεσματικά στην επίτευξη του στόχου του ιστότοπού σας.