Οι λέξεις «Ψηφιακό» (Digital) και «Μάρκετινγκ» (Marketing) είναι δύο λέξεις σημαίνουν διαφορετικά πράγματα. «Ψηφιακό» σημαίνει μια τεχνολογία που αναφέρεται στην ηλεκτρονική τεχνολογία μέσω υπολογιστή ή οποιασδήποτε ηλεκτρονικής συσκευής που είναι ειδικά συνδεδεμένη στο Διαδίκτυο και «Μάρκετινγκ» σημαίνει προώθηση οποιασδήποτε επιχείρησης, προϊόντος, υπηρεσίας ή προσωπικού σκοπού στον πελάτη χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τρόπους ή μέσα.
Οπότε το «Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (Digital Marketing) αναφέρεται σε οποιονδήποτε τύπο προσπάθειας ή μέσου προώθησης που είναι εφικτό χρησιμοποιώντας μια ηλεκτρονική συσκευή ή το Διαδίκτυο.
Σήμερα πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πολλά κανάλια ή τμήματα αυτού του Ψηφιακού Μάρκετινγκ ως τρόπο επίτευξης των στόχων τους. Συγκεκριμένα, η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO), τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media), το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (Email), η Διαδικτυακή Διαφήμιση (Online Advertising - PPC) και η ιδιοκτησία ενός ιστότοπου είναι οι καλύτερες από αυτές τις κατηγορίες.
Χρησιμοποιώντας αυτά τα μέσα σήμερα, πολλές εταιρείες προωθούν, με πολύ χαμηλό κόστος, την επιχείρηση ή το προϊόν της οπουδήποτε στη χώρα ή στο εξωτερικό σε οποιαδήποτε πόλη ή χωριό και προσελκύουν τους πελάτες-στόχους μέσω του Διαδικτύου. H αντίστοιχη προώθηση με τη χρήση παραδοσιακών Μέσων (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Τύπος, Έντυπα κλπ) θα είχε ένα ιδιαίτερα υψηλό κόστος, ανέφικτο να το διαχειριστούν οι περισσότερες επιχειρήσεις.
Σαν συμπέρασμα το «Ψηφιακό Μάρκετινγκ» και ένας πολύ ισχυρός τρόπος μάρκετινγκ σήμερα.
Ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο έχει αυξηθεί πολύ και η χρήση του αυξάνεται με τη πάροδο του χρόνου. Οι άνθρωποι σήμερα αναζητούν οτιδήποτε στο Διαδίκτυο, παρακολουθούν βίντεο ή περνούν το χρόνο τους σε ιστότοπους Κοινωνικών Μέσων. Η χρήση του διαδικτύου από τους ανθρώπους είναι αναμφισβήτητα διαρκής και αυξανόμενη.
Είναι λοιπόν η καλύτερη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να προωθήσουν ή να εμπορευθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους από το Διαδίκτυο, όπου δεν υπάρχει περιορισμός στον πελάτη-στόχο για να διατηρήσει όλα τα είδη των αναγκών ή των επιθυμιών του. Και όλα αυτά είναι δυνατά μέσω αυτής της διαδικασίας μάρκετινγκ που πραγματοποιείται από το Διαδίκτυο, το οποίο ονομάζουμε «Ψηφιακό Μάρκετινγκ».
Χρησιμοποιώντας μια ποικιλία εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την ψηφιακή διαφήμιση (PPC), το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), τον ιστότοπο μπορείτε να συνδεθείτε με τους πελάτες σας ή να στοχεύσετε νέους πελάτες που ενδιαφέρονται για προϊόντα και υπηρεσίες της επιχείρησή σας.